Polski rynek hotelarski rozwija się prężnie. Z roku na rok przybywa hoteli ekonomicznych, klasy średniej i tych ekskluzywnych. Właściciele takich obiektów starają się zapewnić jak największy komfort swoim gościom. Dostęp do wi-fi, sauna, jacuzzi, restauracje i baseny – hotele coraz częściej przestają być jedynie wyjazdową sypialnią, a stają się centrum rozrywki, w którym goście spędzają większość czasu. Doceniając ten fakt, powinniśmy zagwarantować im coś jeszcze – bezpieczeństwo.
Wyposażenie pokojów hotelowych najczęściej obejmuje (prócz ręczników i suszarek) lodówki hotelowe, aneksy kuchenne czy telewizory. Zapewniamy więc naszym gościom spełnienie podstawowych potrzeb, zapominając często o jednej z najważniejszych. Wielu gości, nawet jeśli przebywa w luksusowym hotelu, szczególnie w początkowych dniach pobytu, czuje się niepewnie. Nowe miejsce, nowi ludzie, łóżko, chociaż wygodne, to nie takie jak w domu… Musimy pamiętać o poczuciu bezpieczeństwa naszych klientów – zarówno prowadząc hotel ekonomiczny, jak i ekskluzywny. Sejfy hotelowe w prowadzonych przez nas obiektach świadczą jak najlepiej o standardzie hotelu. Dajemy tym samym informację, że o naszych klientów dbamy pod każdym względem.
Jakość naszych usług jest oceniana pod wieloma względami. Klienci sprawdzają czystość, wygodę, dostępność atrakcji hotelowych i jedzenie. Nawet jeśli wszystko ocenią bardzo dobrze, cieniem na naszej opinii może położyć się zagubiony kolczyk, karta kredytowa lub ulubiona maskotka dziecka. Aby zapobiec ewentualnym zgubom i kradzieżom, warto zabezpieczyć się, wyposażając pokoje w sejfy. To prosty sposób na podniesienie jakości naszego hotelu i na zwiększenie zadowolenia u klientów. A to w naszej branży jest najważniejsze!